STRONA NA SPRZEDAŻ - zainteresowanych prosimy o kontakt pod adresem twojeagro@wp.eu

Traktor DEUTZ-FAHR Agrotron TTV 7200

Traktor DEUTZ-FAHR Agrotron TTV 7200

Ciągnik serii Agrotron TTV 7200 to 3 modele:

- Agrotron TTV 7210 (moc max: 224KM /165kW)
- Agrotron TTV 7230 (moc max: 240KM /177kW)
- Agrotron TTV 7250 (moc max: 263KM /194kW)

Są to trzy nowe ciągniki rolnicze z silnikami dużej mocy i przekładnią bezstopniową.
W 2011 roku podczas targów AGRITECHNIKA w Hanowerze DEUTZ-FAHR zaprezentował trzy nowe modele ciągników z bezstopniową skrzynią biegów i silnikami o mocy do 260 KM. Ich wprowadzenie zbiega się z wejściem w życie norm emisji spalin TIER 4i obowiązującą dla silników o mocy powyżej 130 kW.
W 2011 roku DEUTZ-FAHR, we współpracy z firmą Deutz AG, zaprezentował nową strategię dotyczącą produkcji silników, wykorzystujących technologię SCR i AdBlue. Nowe modele oznaczono symbolami zgodne z nazewnictwem wprowadzonym wraz z nowymi silnikami: Agrotron TTV7210 (moc max: 224KM /165kW), Agrotron TTV7230 (moc max: 240KM /177kW) i Agrotron TTV7250 (moc max: 263KM / 194kW). Jednocześnie z nowymi ciągnikami serii 7, DEUTZ-FAHR wprowadza szereg nowych opcji wyposażenia w sektorze ciągników z silnikami dużej mocy.
Wysoki moment obrotowy, niskie zużycie paliwa
Nowy 4-zaworowy silnik turbodiesel Deutz TCD 6.1 L6 TIER 4i z maksymalnym momentem obrotowym przekraczającym 1000Nm (w zależności od modelu) oferuje wystarczającą moc do wykonania nawet najbardziej wymagających zadań. Silniki wyposażone są system AdBlue redukujący ilość emitowanych szkodliwych związków spalin. W większym silniku, ciśnienie w układzie wtrysku AdBlue zostało zwiększone z 1600 do 2000 bar. Dzięki temu znacznie poprawiono osiągi w zakresie mocy i zużycia paliwa. W połączeniu z nową turbosprężarką uzyskano szybką i optymalną reakcję silnika oraz większą wydajność.
Komfort dzięki zastosowaniu przekładni bezstopniowej
Innowacyjność modeli Agrotron TTV 7210-7250 nie ogranicza się jedynie do nowych silników, ale dotyczy także układów napędowych TTV. Szybka reakcja silnika na zmieniające
się warunki pozwoliła maksymalnie wykorzystać właściwości jezdne ciągnika. Układ napędowy rozpoznaje i reaguje na zmiany obciążenia i trakcji. Zapewnia także większe bezpieczeństwo, na przykład, w trakcie transportu z przyczepą na drodze.
Nowe modele wyposażone są w zintegrowany, udoskonalony podłokietnik PowerComV umożliwiający kontrolę i sterowanie parametrami pracy ciągnika. Absolutną nowością jest możliwość osiągania prędkości jazdy 60 km/h, co oznacza uzyskiwanie prędkości 50 km/h przy zredukowanych obrotach silnika do 1650 obr/min.
Nowe modele są również wyposażone w trzy prędkości WOM (540E/1000/1000E) ze sterowaniem elektrohydraulicznym, kontrolę obciążenia podnośnika i płynny start WOM dla skuteczniejszej ochrony podłączanego do ciągnika osprzętu. Ciągnik oferuje dwie ekonomiczne prędkości WOM i dzięki temu większość prac może być wykonana przy niższych prędkościach obrotowych silnika. Dodatkowym usprawnieniem dla układu napędowego są wysuwane półosie, które umożliwiają regulację rozstawu kół i łatwy montaż kół bliźniaczych.
Nowy podnośnik i układ hydrauliczny
Wszystkie trzy modele ciągników DEUTZ-FAHR z silnikami powyżej 130KM są wyposażone w układ hydrauliczny Load-Sensing, który jest w stanie zapewnić przepływ oleju do 160 l/min. Układ hydrauliczny ma osobny zbiornik oleju. Ciągnik można wyposażyć w siedem sterowanych elektrycznie zaworów: pięć z tyłu i dwa z przodu, dla skutecznej kontroli skomplikowanego osprzętu na przednim i tylnym podnośniku. Wszystkie zawory są wyposażone w kontrolę ilości oleju i czasu przepływu.
Nowa kabina
Wszystkie modele TTV serii 7 są wyposażone w nowe kabiny klasy S2. Na nowym wielofunkcyjnym podłokietniku zgromadzone są wszystkie przyrządy sterownicze. Dzięki temu konsola boczna została ukształtowana i zaplanowana bardziej ergonomicznie.
Ergonomię zwiększa dodatkowo nowy iMonitor z większym wyświetlaczem i ekranem dotykowym. Ponadto do nowych rozwiązań zastosowanych w kabinie należy nowy panel sterowania oświetleniem podczas pracy i jazdy.
Oprócz nowej konstrukcji konsoli bocznej i iMonitora, komfort pracy operatora został dodatkowo zwiększony dzięki zastosowaniu fotela najnowszej generacji oraz wygodnego siedzenia dla pasażera.
Zastosowanie monolitycznej szyby przedniej zwiększa widoczność do przodu oraz pozytywnie wpływa na wyciszenie wnętrza kabiny. Ponadto kabina jest wyposażona w automatyczną klimatyzację z wlotami powietrza zintegrowanymi w kolumnie kierownicy, co znacząco wpływa na komfort pracy operatora.
Zaawansowany układ hamulcowy zapewniający maksymalne bezpieczeństwo
Układ hamulcowy POWERBRAKE wyznacza teraz standardy w zakresie komfortu i wydajności hamowania, elektroniczny hamulec postojowy (EPB) z inteligentną funkcją hamowania reguluje siłę hamowania w zależności od obciążenia w połączeniu z układem napędowym TTV.

Broszury i katalogi:
Dokumentacja producenta chwilowo niedostępna.
Źródło danych: deutz-fahr

Wszystkie materiały zamieszczone na stronie objęte są ochroną prawną. Zakaz kopiowania, rozpowszechniania i publicznego odtwarzania bez zezwolenia producenta.

Strona jest zgodna z XHTML 1.0 Strict i została zoptymalizowana dla przeglądarek IE7+, Opera 9+, FireFox 3+, Google Chrome, Safari 4+