STRONA NA SPRZEDAŻ - zainteresowanych prosimy o kontakt pod adresem twojeagro@wp.eu

Nowe przyczepy ZASŁAW na rok 2012

Środa, 13 czerwca 2012

ZASŁAW™ to jedna z najstarszych i najbardziej znanych firm produkujących przyczepy w Polsce. Kto z polskich rolników nie zna słynnych „Autosanek”? Według przeprowadzonych badań przez znany portal rolniczy obecnie aż 68% gospodarstw rolnych w Polsce posiada i użytkuje jeszcze przyczepy ZASŁAW™ (popularne „Autosanki”) Gorącą jeszcze nowością jest przyczepa skorupowa. Jej premiera na rynku polskim odbyła się w lutym w Poznaniu podczas targów Polagra Premiery.

 Nowa przyczepa skorupowa ZASŁAW™

Nowa przyczepa skorupowa ZASŁAW™

Przyczepa skorupowa marki ZASŁAW™ to produkt przeznaczony do najcięższych warunków panujących w rolnictwie. Skrzynia przyczepy została wykonana z najwyższych gatunków stali: podłoga z blachy DOMEX 700MC (doskonałej jakości stal) o grubości 5 mm, ściany boczne DOMEX 400MC o grubości 4 mm. Skrzynia zbieżna ułatwiająca wyładunek materiałów klinujących się w przód – 2 125 mm, natomiast tył: 2 200 mm. Została wyposażona w funkcjonalny wziernik na ścianie przedniej umożliwiający kontrolę załadunku przyczepy. Przewidziane są 2 warianty przyczepy skorupowej: 24 m³ i 33 m³. Standardowo kubatura skrzyni wynosi 24 m³, natomiast istnieje możliwość zamontowania nadstaw o wysokości 600 mm co zwiększa kubaturę do 33 m³. Wart dodać, że w nowej przyczepie zamontowana została już w standardzie: klapa hydrauliczna z otworem zsypowym. Skorupa ZASŁAW™ potrzebuje ok. 26 litrów oleju podczas wywrotu, a zapotrzebowanie siłowników klapy hydraulicznej to 12 litrów. Ze względu na przeznaczenie pojazdu do trudniejszych warunków, ZASŁAW™ wyposażył nową przyczepę skorupową w zawieszenie boogie (doskonale sprawdzające się w takich sytuacjach), z rozstawem osi 1 600 mm. Klient posiada dużą swobodę w wyborze ogumienia, bowiem istnieje możliwość zamontowania ogumienia od 550/60R 22,5 do 710/50R 26,5, a także dyszla przystosowanego pod dolny lub górny sprzęg resorowany oleopneumatycznie z regulowaną hydraulicznie wysokością dyszla. Wybór ucha dyszla też zależy od preferencji Klienta. W przyczepie skorupowej ZASŁAW™ znajduje się instalacja elektryczna ASPOCK 12V, lampy tylne są zabezpieczone (okratowane). Oprócz tego zamontowano uchylny zderzak tylny i dwuobwodową pneumatykę renomowanej firmy KNORR-BREMSE z ręcznym regulatorem siły hamowania.

Przyczepa rolnicza D-737-10 (10 ton )

Przyczepa rolnicza D-737-10 (10 ton )

Z kolei podczas tragów AGROTECH zaprezentowano przyczepę rolniczą D 737 o ładowności 10 ton. Proces produkcji odbywa się z zachowaniem najwyższej jakości. Elementy stalowe konstrukcji oczyszczane są przed spawaniem na śrutownicy. Po spawaniu i wstępnym montażu, konstrukcja jest ponownie śrutowana i odtłuszczana. Nakładanie materiałów lakierniczych odbywa się w kabinie – suszarni z zastosowaniem wysokiej jakości lakierów poliuretanowych PPG. Podwozie lakierowane na kolor grafitowy RAL 7021, rama wykonana z dwuteownika. Wyprowadzenie hydrauliczne, pneumatyczne i elektryczne do drugiej przyczepy oferujemy już w standardzie, natomiast zaczep tylny obrotowy jest opcją za dopłatą. W wersji standardowej rolnik otrzymuje produkt wyposażony również w osłony lamp oraz zderzak tylny uchylny. Nowym rozwiązaniem w przyczepie D-737-10 jest zwiększona ilość zamków na burcie – obecnie jest 6 zamków. Modyfikacją została poddana konstrukcja zamków – zastosowaliśmy dłuższe zamki, co jeszcze bardziej zwiększa użyteczność pojazdu (swobodę zamykania). Takie rozwiązanie pozwala na wygodne otwieranie i zamykanie burt oraz gwarantuje szczelność (odstępy między poszczególnymi zamkami jest mniejsza). ZASŁAW™ zastosował osie 10-cio szpilkowe, dzięki czemu można założyć do przyczepy koło od samochodu ciężarowego. To rozwiązanie jest również unikalne i znacznie podnosi możliwość eksploatowania pojazdu. Warto wspomnieć, że otwór zsypowy w tylnej burcie wraz z blachą dozującą zboże do dmuchawy, firma ZASŁAW™ oferuje w standardzie, co jest rzadkością wśród producentów przyczep rolniczych. W standardzie ZASŁAW™ montuje nowe koła 385/65R 22,5 (co również jest nietypowe wśród firm produkcyjnych), a dla Klientów, którzy zdecydują się na koła bieżnikowane producent przygotował bardzo atrakcyjny upust cenowy (rabat w wysokości 2 600 zł netto). Opcjonalnie rolnik może zamówić również koła 400/60R22,5, 425/65R22,5 oraz 425/65R22,5. Coraz większym powodzeniem cieszy się możliwość wykonania ramy ocynkowanej. Nie pozostaje nic innego jak tylko zostać posiadaczem "autosanki".

Źródło: ZASŁAW

Strona jest zgodna z XHTML 1.0 Strict i została zoptymalizowana dla przeglądarek IE7+, Opera 9+, FireFox 3+, Google Chrome, Safari 4+